sobota 23. února 2013

Hlásim sa z Brna

Po štyroch rokoch strávených vo Švajčiarsku som naspäť tam, kde som strávila 10 rokov života štúdiom. Veľa vecí sa zmenilo. Pribudlo sympatických nefajčiarskych kaviarničiek, reštaurácií do ktorých sa chcete vrátiť, zreštaurovaných budov i obchodov. Zmenili sa trasy MHD a hlavne... všetko strašne zdraželo...

Prechádzam sa po obchodoch a v duchu ceny prepočítavam na švajčiarske franky. Inu, brnenskí obchodníci sa nemajú za čo hanbiť - konkurujú tým švajčiarskym bez problémov. Bohužiaľ, väčšinou len cenami, prekvapivo aj u potravín. Škoda. Kvalita a služby majú čo doháňať...

Ale, nehádžme všetkých do jedného vreca. 

Tento blog zakladám preto, lebo mám veľa čo povedať. Mám iný pohľad na vec. Pohľad zvonku. Pohľad zákazníka, ktorý vie, aké je to byť naozaj spokojný a to často. Máme sa čo učiť,a ja prikladám ruku k dielu - tento blog je o mojom pohľade na vec. Tak Vám hádam niečo prinesie.

Budem ho písať v češtine, chcem sa zdokonaliť a je to samozrejme prirodzené, pretože bývam v Čechách!

1 komentář:

  1. V SR je to ešte horšie. Aj cenami a častokrát kvalitou. Ja mám pocit, že si z našich krajín spravili smetisko ale zároveň zlatú baňu. Takmer hocičo keď si porovnáme stojí rovnako resp. dokonca viacej , pritom ale kúpna sila je úplne niekde inde.Preto ľudia z pohraničných oblastí zvyčajne nakupujú za hranicami. Napríklad v Rakúsku ak aj človek nenakúpi hneď lacnejšie (podľa toho o čo ide) tak rozhodne kvalitnejšie. Viem to aj od rozprávania iných ľudí a aj som to sám zažil.. Písať o tom čím to je je na trošku dlhšie...

    OdpovědětVymazat